poniedziałek, 12 stycznia 2015

Poświątecznie, czyli ozdoby-prezenty


Święta, święta i po świętach - czyli najbardziej oklepany tekst na świecie;)
Zanim jednak te święta były, uszyłam z 5 czy 6 kompletów takich różnokolorowych choineczek. Materiały to próbki tkanin na które natrafiłam w sh i tak mi się spodobały, że postanowiłam coś z nich wykombinować. Jak widać na zdjęciu poniżej były to kwadraty wielkości chustki do nosa, lub jej dwukrotności.
 




Wypełniłam je zwykłą watą. Trochę materiałów jeszcze zostało, będą czekać na kolejne pomysły.
Jako że zostały podarowane już wszystkie pakunki to mogę w końcu śmiało wrzucać zdjęcia;)


4 komentarze:

  1. Śliczne:) Obdarowani na pewno ucieszyli się z takich prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł i choineczki wyszły śliczne , na przyszłe święta ozdoby już gotowe :)

    OdpowiedzUsuń

Co chciał(a)byś mi powiedzieć?:)