wtorek, 27 stycznia 2015

Materiały z polowań cz.2

Raz na jakieś dwa tygodnie uda mi się wybrać do ulubionego (od niedawna) second handu. Można w nim znaleźć kawałki tkanin lub zasłony, obrusy i inne takie, które potem mogę wykorzystać do uszycia czegoś. Wybieram się tam w najtańszy dzień (6zł za kilogram) i dzięki temu wychodzą za grosze (no może za kilka złotówek;)). Oto kolejna porcja moich zdobyczy:


granatowa spódnicowa - 150x60cm
róż w czarne, jakby rysowane ręcznie, wzorki - 100x80cm
srebrny szyfon (?) - 160x140cm
błękitna bawełna - 130x70cm
kolorowa bawełna z surferami - 130x45cm
różowa dzianina - 170x70cm
czerwona bawełna z białe kwiaty - 330x45cm
niebieski, rozciągliwy, z jednej strony jakby pluszowy (dziwny materiał) - 230x115cm
róż śliski podszewkowy - 150x100cm
czerwona bawełniana (?) z połyskiem 200x110cm
różowa prześcieradłowa - 170x130cm
biało-czarna pepitka - 180x150cm

żółta obrusowa w kwiatki - 150x160cm
brązowe futerko -150x70cm (ze szwem biegnącym w połowie)


Najbardziej niezwykłą tkaniną jest bez wątpienia ta kolorowa w surferów:) Nie bardzo coś w moim stylu, ale była tak zwariowana i śmiesznie tania, że postanowiłam ją wziąć tak na wszelki wypadek. Może leżeć, jeść nie woła;) a być może kiedyś okaże się użyteczna przy projekcie.

Tak ogólnie, to skończyło mi się miejsce na półkach przeznaczonych na tkaniny... Muszę szybko kombinować nową szafkę albo szybko szyć;)

Z nowości to uszyłam dzianinową ciemnoniebieską sukienkę, którą nazwałam 'zimową' przez płatki śniegowe naszyte przy dekolcie i biały top z dzianiny. Obecnie szyję biały basic-owy top na ramiączkach. Zdjęcia wszystkiego pojawią się jak mój prywatny fotograf będzie wolny nim na dworze robi się ciemno i jak już wreszcie naprawią mi samochód. W mieszkaniu za ciemno, na tle bloku niefajnie, zdjęcia z rączki nie dadzą rady...

Już wkrótce mój subiektywny spis dużych lumpexów w Gorzowie wraz z cenami każdego dnia. Kiedy sama tego szukałam w internecie to nigdzie nie mogłam znaleźć.

Jakie macie pomysły na mój zapas materiałów? Co byście zrobiły z surferów, a co z futerka?:)

1 komentarz:

Co chciał(a)byś mi powiedzieć?:)