niedziela, 23 listopada 2014

Ozdoby świąteczne...

Jako że święta zbliżają się z każdym dniem zabrałam się ostatnio za przygotowywanie ozdób, żeby zdążyć je jeszcze w tym roku zawiesić na choince:) Zainspirowała mnie w sumie strona na którą trafiłam przeglądając darmowe wykroje. I tak oto powstały te ozdóbki:


Potrzebny był papier do naprasowywanek (tak się złożyło, że miałam jeszcze po dawnym robieniu t-shirta z nadrukiem) i filc (który też leżakował od paru lat w składzie wszystkiego co do tworzenia). Gotowe obrazki w postaci arkusza w pdfie pobrałam stąd.
W związku z tym, że miałam za mało białego filcu, tyły zrobiłam czerwone. Zamiast zwykłych sznureczków na zawieszki wybrałam kawałki białej koronki. Brzegi obszyłam muliną, a wypełniłam wnętrze watą. A tak wyglądał mniej więcej proces twórczy:







Moja mała Minky zatwierdziła ozdoby i już teraz będą czekać tylko na przybycie choinki:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co chciał(a)byś mi powiedzieć?:)